۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۰۷۲۵۷
آیت‌الله دری نجف آبادی در گفت و گو با رسا:

روز قدس نماد اقتدار و مظهر مبارزه با استکبار جهانی است

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روز قدس روز اقتدار و مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: امروز روز نابودی رژیم صهیونیستی و ظالمان جهان است.
آیت الله دری نجف ‌آبادی در راهپیمایی روز جهانی قدس آیت الله دری نجف ‌آبادی در راهپیمایی روز جهانی قدس آیت الله دری نجف ‌آبادی در راهپیمایی روز جهانی قدس آیت الله دری نجف ‌آبادی در راهپیمایی روز جهانی قدس آیت الله دری نجف ‌آبادی در راهپیمایی روز جهانی قدس

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز با قدرت و با صدایی رسا حمایت های خود را از ملت مظلوم فلسطین فریاد زدند.

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روز قدس روز اقتدار و مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: امروز روز نابودی رژیم صهیونیستی و ظالمان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز حضور پرشور مردم روزه دار استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس سبب حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان جهان شد و این مهم را به اثبات رسانید که ملت همیشه مؤمن ایران اسلامی همچنان حامی مستضعفین هستند.

امروز  مردم خدا جوی استان مرکزی بار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان به جهانیان نشان دادند و این راهپیمایی به فرموده امام راحل هدیه به مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش رسا، هم اکنون خطبه های نماز جمعه اراک با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر در حال برگزاری است.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در استان مرکزی راس ساعت 11 صبح امروز در بیش از 110 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد.

شایان ذکر است، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده است./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات