۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۰۹۲۲۱
امام جمعه ایلام:

اعتماد به آمریکا بزرگترین اشتباه در معادلات سیاسی است

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: امروز آمریکا که داعیه مبارزه با تروریسم در دنیا را دارد اما در عمل کاری جز تسلیح و تجهیز این گروهک های تکفیری برای مقابله با محور مقاومت و اجرا کردن نقشه شوم خاورمیانه جدید را ندارد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در حسینیه حضرت زینب(ع) ایلام اظهار داشت: جنایت وهابیت در تخریب قبور بقیع و حرم آل الله گناهی غیر قابل بخشش است.

وی افزود: این فرقه ضاله و انحرافی تنها برای ایجاد رعب و وحشت و اسلام هراسی توسط نظام سلطه و انگلیس پدید آمد که هدفی جز تکفیر و قتل ندارد. آنها حتی به اهل سنت هم رحم نمی کنند و دیدم در عراق و سوریه توسط گروهک های تکفیری چقدر از مردم اهل سنت قتل عام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه جنایت وهابیان در تخریب بقیع از نقشه های شوم نظام سلطه در آن زمان برای از بین بردن اسلام بود، گفت: در قرآن کریم خدواند فرموده که معاندان می خواهند با دهانشان نور خدا که همان نور اسلام و ایمان است را خاموش کنند، اما غافل از اینکه نور خدا هرگز خاموش شدنی نیست و تلاش اینها برای نابودی اسلام بی فایده و عبث است.

امام جمعه ایلام به جنایت های  جنایتهای آمریکا در سال ۶۰ اشاره کرد و بیان داشت: در ۷تیر ماه دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند که دکتر بهشتی به همراه 72تن از مسؤولان و نمایندگان مجلس را به شهادت رساندند که به فرموده مقام معظم رهبری اگر خون پاکان نبود انقلاب واژگون شده بود، در همان ۷تیرماه شهر سردشت از توابع آذربایجان را بمباران شیمیایی کردند که در این حمله 180 زن و مرد را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: در 11 تیرماه شهید آیت الله صدوقی که نماینده امام در استان یزد بود را به شهادت رساندند، 12 تیرماه نیز هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس توسط ناو آمریکا سرنگون کردند که 290 نفر به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد: امروز آمریکا که داعیه مبارزه با تروریسم در دنیا را دارد اما در عمل کاری جز تسلیح و تجهیز این گروهک های تکفیری برای مقابله با محور مقاومت و اجرا کردن نقشه شوم خاورمیانه جدید را ندارد.

وی در پایان ابراز کرد: کشتار مردم فلسطین توسط دست نشانده های آمریکا، ایجاد زندان برای آزار و اذیت مردم، کشتار مردم و شخصیت های یمن و بحرین از جمله جنایت های آمریکا است و جوامع بین المللی هم در مقابل این جنایات هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و کشوری مثل آمریکا دیگر چه کاری را باید انجام دهد تا نشان دهد که جنایت کارترین کشور در جهان است. اعتماد به آمریکای جنایتکار از بزرگترین اشتباهات در معادلات سیاسی خواهد بود زیرا بارها نشان داده که به هیچ یک از وعده هایی که داده عمل نمی کند و نخواهد کرد که نمونه اش همین نقض برجام و اعمال تحریم های جدید و ظالمانه علیه ملت ایران./۸۷۹/۲۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات