۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۱۴۶۸۱
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

صیانت از خون شهدا در تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: صیانت از خون شهدا در تبعیت از ولایت فقیه است و شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در مراسم اربعین شهید رضایی که در مسجد جامع شهرشال برگزارشد، با اشاره به اهمیت خون شهدا در نظام جمهوری اسلامی گفت: در حالی که شاهد ناامنی در کشورهای دوست و همسایه هستیم، اما ایران اسلامی از امنیت بی‌نظیری برخوردار است که این امنیت نتیجه هشت سال ایستادگی مردم، رزمندگان و شهدا در مقابل استکبار جهانی است و امروز هم مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

وی در ادامه افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم و در این راستا با لبیک به امام و مقتدای خود در جبهه‌های جنگ علیه دشمنان حضور پیدا کردند و بر ماست که یاد و خاطره آنان را با حضور در یادواره‌های شهدا زنده نگه داریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهدا دارای ارزش و جایگاه فراوانی هستند، چون از منافع مادی و دنیوی خود گذشتند، تا ما جاودانه و سعادتمند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: جایگاه شهید یک جایگاه ارزشی است و مقام شهید، مقام خالصان است و مانند خورشید می‌درخشد، چون شهدا نیتی خالصانه داشتند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: شهدا فروغ بیانتها و زنده جاوید، پشتوانه انقلاب اسلامی و شفیع ما هستند و امروز هر کوچه و معبری که تصویر شهدا بر آن نقش بسته، نشانه بهشتیشدن آنهاست.

حجت السالام والمسلمین اسلامی با بیان این که تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلابها الهی بودن آن است، اظهار کرد: در صورتی که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمت ولایت برخوردار نبود، تاکنون سقوط میکرد.

وی در پایان ولایت فقیه را حافظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های انقلابیون به دست آمده و امروز وظیفه مردم و مسئولان است که از آرمان‌های بلند این سرافرازان حراست کنند./873/د۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات