۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۱۶۱۴۶
عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان:

اهمیت مقاومت اسلامی برای محافظت از لبنان روشن است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر اهمیت حضور مقاومت اسلامی برای محافظت از لبنان تأکید کرد.
حجت الاسلام علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، آزادی عرسال از لوث تروریست ها به دست نیروهای مقاومت و ارتش لبنان و همچنین آزادی اسیران مقاومت از بند جبهه النصره را تبریک گفت و افزود: آزادی این اسیران، بُعد دیگر پیروزی پس از آزادی عرسال و دور کردن خطر تروریسم از این کشور به شمار می آید.

وی تصریح کرد: اهمیت مقاومت اسلامی برای حمایت از لبنان و تثبیت معادله ارتش، ملت و مقاومت در جنگ اخیر کاملا نمایان شد به ویژه اینکه لبنانی ها به صورت یکپارچه از نیروهای مقاومت و ارتش حمایت کردند.

این روحانی لبنانی اجماع ملی درباره جنگ را تحولی مهم در زمینه داخلی و در مقابله با تهدیدهای خارجی توصیف کرد و اظهار داشت: سیاستمداران لبنانی نیز باید مواضع مثبت بیشتری از خود نشان دهند و از نزاع هایی که به ضررر لبنان بوده و این دستاوردها را مخدوش کرده و به امنیت و اقتصاد کشور ضربه می زنند، به شدت دوری کنند.

وی تأکید کرد که همگان باید از این پیروزی ها برای تحقق ثبات داخلی و پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات متعدد شهروندان بهره گیرند.

حجت الاسلام خطیب همچنین تنفیذ ریاست جمهوری حسن روحانی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که ایران بیش از گذشته به سوی پیشرفت و ثبات گام بردارد./980/ب902/د

ارسال نظرات