۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۲۳۴۴۵
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا:

سکوت و فراموشی نسبت به غدیر سبب انحراف جامعه اسلامی شد

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)گفت: اگر غدیر به فراموشی سپرده نمی شد و کسانی که شاهد آن واقعه بزرگ بودند سکوت نمی کردند مشکلات انکار غدیر به وجود نمی آمد.
غدیریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد،حجت الاسلام حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه  امام رضا(ع) در همایش فصلی روحانیون مستقر و سپاه استان که امروز 16 شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: اگر غدیر به فراموشی سپرده نمی شد و کسانی که شاهد آن واقعه بزرگ بودند سکوت نمی کردند مشکلات انکار غدیر به وجود نمی آمد.

وی درادامه با انتقاد نسبت به برخی افراد که درباره ولایت فقیه شک و شبهه در جامعه ایجاد می کنند، افزود: این موضوع که امروز برخی اصرار دارند که درباره شمر صحبت نشود برای این امر است که به شمرهای زمانه نرسند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این موضوعات آنقدر کار شده که متأسفانه جامعه هم آنها را می پذیرد و دلیل این اتفاقات کم کاری روحانیان و مبلغان است.

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در این همایش با اشاره به اشتباه برخی سیاسیون درباره غدیر تصریح کرد: برخی نگاه مالکی درباره این واقعه عظیم دارند درحالی که غدیر موضوعی الهی و ملکوتی است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال جریان امامت را با اکمال گره می زند، اظهارکرد: در واقع این ضعف از سوی مبلغان بوده که نتوانسته اند تبیین کنند تا جامعه نارسایی را با امامت و ولایت گره نزند.

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به این مطلب که وقتی اجزایی در یک مسئله ضعف داشته باشد، آن مسئله تمام شده نیست، تصریح کرد: این در حالی است که جریان امامت و ولایت جریان کاملی است و هیچ نقصانی در آن وجود ندارد و ضعف ها در حوزه اجتماعی مرتبط با نعمت ها است و ربطی به ولایت ندارد./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات