۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۲۷۲۴۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

والدین فرزندان خود را بر اساس تربیت الهی و اسلامی رشد دهند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: باید فرزندان خود را بر اساس تربیت الهی و اسلامی رشد داد زیرا تحقق این مهم سبب تداوم مکتب اسلام و انقلاب خواهد شد.
اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش شیرخوارگان حسینی ظهر امروز به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به نحوه تربیت پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: رسول اکرم (ص) همواره با مهر و محبت فرزندان خود را تربیت می کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: همانطور که خداوند متعال بهترینها را در اختیار انسانها قرار داده باید به نحو احسن از این نعمتها استفاده کرده و مسیبر خوشبختی و سعادت الهی را طی کرد.

وی در ادامه افزود: باید فرزندان خود را بر اساس تربیت الهی و اسلامی رشد داد زیرا تحقق این مهم سبب تداوم مکتب اسلام و انقلاب خواهد شد.

این مسؤول یادآور شد: بهترین الگو برای تربیت فرزندان و خانواده ها اقتدا به مکتب و سیره رسول اکرم (ص) است و این مهم باید در جامعه تحقق یابد.

حجت الاسلام عباسیان تأکید کرد: فرهنگ غرب که مملو از اشتباه است متأسفانه به عنوان الگویی برای فرزندان و خانواده های ایرانی در حال به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان است و باید فرهنگ ایرانی اسلامی جایگزین فرهنگ منحط غرب شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: باید فرزندان خود را با مکتب و سیره امام حسین (ع) آشنات کرد و حضور شیرخوارگان در این مراسم زمینه های انس و آشنایی این عزیزان را با مکتب ائمه الهی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: قرآن کریم عامل تربیت صحیح و الهی فرزندان است باید خانواده جوانان و نوجوانان خود را با قرآن و معارف نورانی آن آشنا ساخت تا جامعه الهی و قرآنی شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: امام حسین (ع) با شهادت خویش و یارانش این پیام را به جهان اسلام مخابره کرد که باید راه اسلام حتی با شهادت نیز زنده نگاه داشته شود و ما نیز نسبت به تدام و زنده نگاه داشتن مکتب انبیاء الهی تلاش و جدیت لازم را داشته باشیم./۸۵۷۱پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات