۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۳۵۲
امام جمعه کرج:

ایران اسلامی هرگز تسلیم آمریکایی ها نخواهد شد

امام جمعه کرج گفت: آمریکا به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی است؛ اما باید بدانند که ایران اسلامی از اعتقادات خود در زمینه مقابله با استکبار عقب نشینی نمی کند و هرگز تسلیم آمریکایی ها نخواهد شد.
امام جمعه کرج

به  گزارش  خبرنگار خبرگزاری  رسا  در  استان  البرز،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی‌  همدانی امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج گفت: آمریکا به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسلامی است اما باید بدانند که ایران اسلامی از اعتقادات خود در زمینه مقابله با استکبار عقب نشینی نمی کند و هرگز تسلیم آمریکایی ها نخواهد شد.

اروپا همانند آمریکا خواهان محدودیت موشکی ایران است

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی بیان داشت:  اروپا همانند آمریکا خواهان محدودیت موشکی جمهوری اسلامی ایران است؛ اما آمریکا خود را از سرمایه گذاری در ایران عقب کشیده و زمینه را برای اروپایی ها فراهم کرده است.

امام جمعه کرج اضافه کرد: مسؤولان جمهوری اسلامی با توجه به تجربه چندین ساله ای که ما با اروپایی ها داشته ایم و آن ها بارها به تعهدات خود عمل نکرده اند، باید مراقب دسیسه های غربی ها باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی با اشاره به اینکه آمریکا هم اکنون به دنبال تحریم دوباره ایران است، افزود: اروپا و آمریکا به دنبال تقسیم کار علیه جمهوری اسلامی ایران هستند،

وی خاطر نشان کرد: اروپایی ها قصد دارند با تغییر چهره، خود را منجی ایران معرفی کنند که مسئولان جمهوری اسلامی بر این امر واقف هستند و فریب توطئه غرب را نمی خورند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه اروپا و آمریکا در مساله ایران با هم کاملا هماهنگ هستند، افزود: تلاش غرب و یا همان جبهه استکبار این است که ایران را در زمینه اقتصادی و دفاعی محدود کند.

13آبان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی

امام جمعه کرج 13آبان را نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: 13 آبان سبب افشاگری در مورد سازشگران نفوذی در کشور شد.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان نماد مقاومت اسلامی در مقابل استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید در این روز به استکبار جهانی ثابت کنیم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با قدرت، توطئه های بدخواهان را خنثی خواهد کرد.

پیاده‌روی اربعین نماد قدرت تشیع در جهان

امام جمعه کرج با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نماد قدرت تشیع در جهان است، اظهار داشت: در مراسم اربعین حسینی در گوشه ای از زمین انقلاب برپا می شود و توجهات جهانی به یک نقطه که آن هم کربلاست ختم می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی‌ همدانی تاکید کرد: امروز باید در مقابل تلاش های بی وقفه استکبار، فرهنگ اربعین و عاشورای حسینی را بیشتر تبلیغ کنیم تا دشمن نتواند در اهداف شوم خود پیروز شود.

امام جمعه کرج در ادامه بیان کرد: مراسم باشکوه اربعین حسینی نقطه مقابل ظلم و ظالم است و حماسه کربلا و جان فشانی امام حسین (ع)، خانواده و یارانش به ما نشان داد که نباید هرگز در مقابل ظلم و ظالم عقب نشینی کنیم.

به گزارش رسا، نماز سیاسی عبادی جمعه در 900 شهر کشور برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات