۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۴۴۵۶۲
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم حمایت از عشایر و برطرف کردن مشکلات آن ها

آیت الله علما با اشاره به لزوم حمایت از عشایر و برطرف کردن مشکلات آنها، گفت: نهادهایی همچون امور عشایری باید در برطرف کردن مشکلات این قشر از مردم کشور کوشا باشند زیرا عشایر در سختی ها و مشکلات نیز در حال خدمت به نظام هستند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر کل و جمعی از مسؤولان اداره کل امور عشایری استان کرمانشاه ابراز داشت: حمایت از عشایر و برطرف کردن مشکلات آنها باید مجدانه از سوی مسؤولان پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: عشایر مرزبانان کشور و نظام بوده و سالها بدون هیچ چشمداشتی از مرزهای کشور دفاع کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهادهای مرتبط باید حمایت بیشتری از عشایر داشته باشند و بخشی از سختی و مشکلات زندگی آنها را برطرف کنند.

آیت الله علما یادآور شد: نهادهایی همچون امور عشایری باید در برطرف کردن مشکلات این قشر از مردم کشور کوشاتر باشند زیرا عشایر در سختی ها و مشکلات نیز در حال خدمت به نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: عشایر همواره در هر شرایطی حامی نظام و کشور بوده و در سختی ها نیز در دفاع از کشور پیشگام هستند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: عشایر عشق و ارادت خویش را نسبت به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب نشان داده و در هر شرایطی پشتیبان نظام و حافظ مرزها و خاک کشور هستند.

حسن احمدی مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به خسارات زلزله اخیر به عشایر مقیم شهرستان قصر شیرین گفت: تا امروز 30 کانکس برای عشایر و 45 کانکس برای دام های آنها ارسال شده و به هر خانواده نیز مبلغ 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه تعلق گرفته است./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات