۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۶۵۹۴۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

فتح خرمشهر، فتح ارزش ها و آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه سوم خرداد به منزله یوم الله و لیله القدر دفاع مقدس ملت و رزمندگان است، گفت: فتح خرمشهر، فتح آب و خاک نبود بلکه فتح ارزش ها، ایده ها و آرمان های ایران و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سپهر

حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد به منزله یوم الله و لیله القدر دفاع مقدس ملت و رزمندگان است و امام راحل با اشاره نورانی خود چنین فتحی را فتح خدایی قلمداد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اعلام خدایی بودن فتح خرمشهر از سوی امام امت را مصداق آیه «ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» برشمرد و گفت: گرچه لشکر اسلام و تشیع به سوی بعثی ها تیراندازی کرد اما به واقع خداوند است که تیرها را به هدف نشاند.

این مقام مسؤول با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: رهبری اخیرا در یک گردهمایی بیان داشت که برای فتح قله ها و اهداف پیش رو در راستای استمرار و صدور انقلاب اسلامی به جهان باید خرمشهرهای بسیاری فتح شوند که به واقع منظور رهبری از چنین سخنی داشتن ابزارهای فتح خرمشهر است.

حجت الاسلام سپهر ابزارهای فتح خرمشهر را دین، معنویت، اخلاص، اطاعت از ولایت، همبستگی، وابستگی و دل بستگی به اسلام و انقلاب و وحدت رویه و دین داری برشمرد و گفت: به احیای فرهنگ شهادت که همان فرهنگ بسیجی است در جامعه کنونی برای فتح خرمشهرهای پیش رو نیاز اساسی داریم.

وی اظهار داشت: در برابر رجزخوانی های دشمنان باید فرهنگ و روحیه بسیجی، شهادت طلبی، معنویت، اطاعت پذیری و حرکت در مسیر ولایت فقیه و امامت امام را بیشتر از دهه های اول انقلال در جامعه احیا کنیم تا خرمشهرهای پیش رو در عرصه اقتصاد، نظامی، فرهنگی شوند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه کلام رهبری پشتوانه خدایی و امام زمانی دارد، تصریح کرد: وعده هایی که دادند به فضل الهی تحقق خواهد یافت و خرمشهرهای پیش رو با زعامت و هدایت رهبری و دینداری و ولایت پذیری ملت فتح می شوند.

این مقام مسؤول گفت: فتح خرمشهر، فتح آب و خاک نبود بلکه فتح ارزش ها، ایده ها و آرمان های ایران و انقلاب اسلامی است که امروزه چنین فتحی به یک فرهنگ و باور تبدیل شده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات