۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۶۹۵۲۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

شهدای هفتم تیر افکار التقاطی و لیبرالیستی را رسوا کردند

حجت الاسلام تقی زاده گفت: شهدای مظلوم هفتم تیر با شهادت مظلومانه خود، پرده از جهل و کبر و نفاق و فتنه های غبارآلود زدوده و نور معرفت و آگاهی و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مجلس بزرگداشت شهدای هفتم تیر در تبریز از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار محترم آذربایجان شرقی و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تشکیلات قضائی و کلیه اعضای ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم پنجشنبه هفته جاری از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که فاجعه دردناک هفتم تیر(انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی)، واقعه غم انگیز عاشورای حسینی را در اذهان عموم ملت ایران زنده کرد، گفت: در این فاجعه جانسوز یکی از استوانه های علمی، صاحب نظر و پیشرو در سازماندهی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضائی، مجاهدی نستوه به شهادت رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: آیت الله بهشتی به همراه 72 تن از یاران جان بر کف انقلاب اسلامی، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران با دسیسه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در آتش کینه دیرینه گروهک های التقاطی و منافقین کوردل، خودباختگان و فریب خوردگان داخلی سوختند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان این‌که شهدای مظلوم هفتم تیر با شهادت مظلومانه خود، پرده از جهل و کبر و نفاق و فتنه های غبارآلود زدوده و نور معرفت و آگاهی و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند، گفت: چهره کریه گروه‌های کج اندیش، التقاطی و لیبرالیستی را که برای جلب رضایت اربابانشان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا به این جنایت دست زده بودند را افشا کردند.

حجت الاسلام تقی زاده از عموم اقشار دعوت کرد تا با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و برای تداوم راه آنان و حفظ وحدت، انسجام و آگاهی در مقابل توطئه های طراحی شده از طرف دشمنان اسلام تاکید کنند./935/د103/ب1

ارسال نظرات