۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۷۶۹۳۵
در بیت الزهرای اهواز؛

مراسم عزاداری سالار شهیدان برگزار می شود

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور از برگزاری ۱۳ شب مراسم عزاداری سیدالشهدا به همت هیأت انصارالمهدی در بیت الزهرای اهواز خبر داد.
۱۳ شب عزاداری ماه محرم در بیت الزهرای اهواز

حجت الاسلام محمد پشم فروش، قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم از برگزاری 13 شب مراسم عزاداری سیدالشهدا به همت هیأت انصارالمهدی خبر داد و گفت: در این شب ها از محضر حجج الاسلام والمسلمین آقا‌تهرانی، شیخ صادق سلیمانی ‌فر و سید محمد محتسبی بهره برده خواهد شد.

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور با بیان اینکه طی ده شب از حجت الاسلام محتسبی در کسوت سخنران و مرثیه سرا بهره مند می شویم، افزود: 2 شب از محضر حجت الاسلام والمسلمین تهرانی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم و 5 شب از محضر حجت الاسلام سلیمانی فر فیض خواهیم برد.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه مراسمات ساعت 10 شب در بیت الزهرا چهارراه آبادان و به صورت خانوادگی برگزار می شود، گفت: برای خواهران نیز فضای مناسب تهیه شده و مهدکودکی برای بچه ها تهیه می شود البته مراسمات از نخستین روز محرم آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است، مجموعه فرهنگی تربیتی طلیعه داران ظهور از سال 1389 با هدف تمرکز و تخصص کردن فعالیت های تربیتی تبلیغی با رویکرد فرا مسجدی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه شامل مراکز تربیتی(۵شعبه مسجدی) مؤسسه طلیعه داران ظهور، مدرسه علمیه امام خامنه ای (مدظله العالی)، دبیرستان استعدادهای ناب صالحین طلیعه، مؤسسه رضوان معرفت (ویژه خواهران) و هیأت انصار المهدی (عج) است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات