۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۷۱۶۸

عمامه گذاری طلاب مدرسه الغدیر اهواز

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز از عمامه گذاری ۵ طلبه مدرسه با حضور آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه صاحب الزمان ماهشهر

حجت الاسلام مصطفی نیسی، معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عمامه گذاری 5 طلبه مدرسه در 16 شهریورماه عنوان داشت: در این مراسم آیت الله حیدری ضمن خیرمقدم گویی به نکاتی پیرامون عظمت انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و وحدت جهان اسلام در سایه فریضه حج اشاره کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری دیگر سخنران مراسم بود، تصریح کرد: تلاش دشمن به تضعیف اقتصاد کشور و تفرقه اندازی میان مردم، توجه دولت به حل مسأله اشتغال، گلایه مندی از افزایش بی رویه قیمت ها، نیازمندی به مدیران جهادی و انقلابی محور سخنان آیت الله موسوی جزایری بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مولودی خوان مراسم شیخ صالح فرحانی بود، بیان داشت: در جشن عمامه گذاری به واقع 6 طلبه معمم شدند منتهی یک طلبه از مدرسه فاطمیون کیانپارس بود که در این کنار طلاب مدرسه الغدیر و به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شد.

حجت الاسلام نیسی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون فعالیت های معاونت تهذیب گفت: جلسات اخلاق و مناجات خوانی را بصورت هفتگی برگزار می کنیم که در جلسات هر دو هفته یک بار آیت الله حیدری حضور خواهند داشت.

وی برگزاری کلاس های مشاوره به صورت خانوادگی، محافل انس با قرآن و دیدار سالیانه طلاب با آیت الله موسوی جزایری را دیگر برنامه های معاونت تهذیب بیان کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات