۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۸۳۳۹۷
مسؤول اداره سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی:

دشمن کانون خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی را نشانه گرفته است

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن کانون خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی را نشانه گرفته است، گفت: دشمن سعی دارد در باورهای مردم تغییر ایجاد کند.
رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست بررسی آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای تضعیف فرهنگ اسلامی، اظهار کرد: الآن بسیاری از مرزها برداشته شده و دشمنان هم در حوزه فرهنگی درصدد این هستند که مرزهای جغرافیایی را برداشته و مرز فرهنگ را به ‌جای آن بگذارد.

وی ادامه داد: وقتی آمریکا بزرگ‌ترین کنسولگری خود را در کردستان عراق کلنگ زد از این اقدام به دنبال چه منافعی بود؟ آمریکا به دنبال این بود که اقوام کرد مرز جغرافیایی را برداشته و به هم نزدیک شوند.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه دشمن مخاطب شناس است، خطاب به طلاب، اظهار کرد: حفظ زی طلبگی از خود طلبگی مهم‌تر است، زیرا زی طلبگی حاصل و فرآیند طلبگی است.

وی با بیان اینکه دشمن کانون خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی را نشانه گرفته است، اضافه کرد: دشمن نمی‌گوید نماز نخوان و مراسم عاشورا نرو بلکه می‌گوید اگر سگ نگاه داری چه می‌شود، لباس کوتاه بپوشی چه ایرادی دارد تا از این طریق در باورهای مردم تغییر ایجاد کند و این‌گونه می‌شود که خود جوان عاشورا و نماز را رها می‌کند.

حجت‌الاسلام رحمانی در ادامه با تأکید بر ضرورت استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: باید نسبت به این موضوع شناخت کافی داشته باشیم که چه کسانی از شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند، آیا مطلبی که می‌خواهم آن را در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنم سبب انسجام ملی شده یا باعث افتراق است.

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: باید تلاش کنیم در فضای حقیقی و مجازی قدرت دافعه ما کم و جاذبه ما زیاد بوده و اتحاد و انسجام و همدلی با مردم و مسؤولان حرف نخست ما باشد./9314/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات