۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۴۳۷۱۶

اعلام آمادگی سازمان بسیج طلاب و روحانیان برای مقابله با کرونا

اعلام آمادگی سازمان بسیج طلاب و روحانیان برای مقابله با کرونا
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور که بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر هستند و رسالت خود را خدمت به مردم می دانند، آمادگی خود را برای حضور در عرصه های بهداشت و سلامت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور که بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر می باشد و رسالت خود را خدمت به مردم وجامعه می داند آمادگی خود را برای حضور در عرصه های بهداشت و سلامت و ارتقای روحیه معنوی و خدمت در عرصه های مختلف از قبیل بیمارستانی، ضدعفونی و تقسیم بسته های بهداشتی اعلام می دارد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور بیانیه ای پیرامون مبارزه با ویروس کرونا منتشر نموده که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

هر چیزی به سلامت و جلوگیری از شیوع این بیماری (کرونا) کمک کند حسنه و هر چیزی به شیوع آن کمک کند سیئه است

( مقام معظم رهبری ۱۳/۱۲/۱۳۹۸)

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه و ایجاد مشکلات عدیده ای که برای مردم و جامعه ایجاد نموده است و باعث خسارات فراوان بر مردم و جامعه شده است، ضمن اعلام لبیک به ندای رهبری و همدردی با افراد آسیب دیده و کم کردن آلام جامعه، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور که بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر می باشد و رسالت خود را خدمت به مردم وجامعه می داند آمادگی خود را برای حضور در عرصه های بهداشت و سلامت و ارتقای روحیه معنوی و خدمت در عرصه های مختلف از قبیل بیمارستانی، ضدعفونی و تقسیم بسته های بهداشتی اعلام می دارد؛ امید است که با این حرکت ناچیز رضایت ولی امر مسلمین و کم کردن آلام مردم محقق شود. این سازمان از همه طلاب، علمای اعلام، اساتید محترم و روحانیون دعوت می کند در این امر خداپسندانه حضور فعال و منسجم و هماهنگ با سپاه های استانی داشته باشند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

/1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت فعلی برای کنترل سلامت مردم و همچنین بازار اقلام سلامت‌محور بخشنامه سازمان غذا و دارو لغو شود تا این اقلام مصرفی در داروخانه‌ها به عنوان محل رسمی عرضه، به دست مصرف‌کننده نهایی برسد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
اگر مردم بشینن تو خونه ، آمار روز بروز سقوط میکند اما من که فقط برای نان گرفتن از خونه خارج میشم می بینم که مردم اصلا قضیه را جدی نمیگیرن . ترا بخدا مسافرت نرید . ما در محله سعدی شیراز زندگی میکنیم . جایی که هرسال نوروز مسافران زیادی را پذیرایی میکند . ترا بخدا نیاین ، اینجا جزومناطق خطرناک اعلام شده . هم بخودتون رحم کنید و هم به ما
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
روایت همدلی‌های مردمی با رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا صحنه‌های ویژه‌‌ای را مقابل چشم همه به نمایش گذاشته است، حالا هم که فرمانده کل قوا احتمال حمله بیولوژیکی را در فرمانشان به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرده‌اند قطعا نیازمند مشارکت دقیق فرد فرد ما در این جبهه است. یکی از این وظایف که علاوه بر حفظ سلامتی خودمان از شیوع این بیماری و انتقال سریع آن به دیگران جلوگیری می‌کند ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های پزشکان است تا با این اقدام خاکریز مستحکم و بلندی مقابل این ویروس با همدلی یکایک ما شکل بگیرد.
0
0