۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۴۱۲۵
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین:

خواص و نخبگان با موضع گیری شفاف امید دشمنان و ضد انقلاب را به یاس تبدیل کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: همه افرادی که دل در گرو انقلاب دارند و دلسوز این نظام هستند باید سریعا مواضع خود را به صورت شفاف اعلام کرده و امید دشمنان و افراد ضد انقلاب را به یاس تبدیل کنند.
حسن غفوري فرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پرهیز خواص و نخبگان جامعه از موضع گیری های دو پهلو اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی کشور که دشمنان علنا وارد صحنه شده اند، از خواص و نخبگان جامعه انتظار می رود مواضع خود را به صورت کاملا شفاف اعلام و جامعه را هدایت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خطوط دشمن کاملا مشخص شده است و آنها اصل نظام اسلامی ما را هدف قرار داده اند و کشور آمریکا نیز برای پیشبرد جنگ نرم در ایران بودجه های میلیاردی قرار داده است.

این فعال سیاسی با محکوم کردن برخورد دوگانه آمریکا با مسائل جهانی تصریح کرد: این کشور که مدعی حقوق بشر و دموکراسی است اینک به طور علنی و با صراحت تمام یکی از دمکرات ترین کشورها را آماج حملات روانی خود قرار داده است و برای براندازی و جنگ نرم در ایران بودجه تصویب می کند.

غفوری فرد، جمهوری اسلامی ایران را یکی از مردمی ترین حکومت های جهان دانست و بیان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون انتخابات های بسیار زیادی در کشور با حضور گسترده مردم انجام شده است و مردم با انتخاب مسؤولان مختلف حضور و نقش خود را در عرصه های سیاسی کشور ایفا کرده اند اما متاسفانه با این وجود ایالات متحده که خود ناقض حقوق بشر است برای جنگ نرم و براندازی در این کشور بودجه قرار می دهد.

وی با اشاره به ورود دشمنان انقلاب به صورت علنی برای براندازی نظام، رسالت نخبگان و خواص را در چنین شرایطی بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: در شرایطی که دشمن علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران به صورت همه جانبه و یکپارچه وارد خصومت شده است جای دوپهلو حرف زدن نیست و نخبگان، خواص و افراد تاثیرگذار در جامعه باید مواضع خود را مشخص کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، در ادامه در ارزیابی خود از علت اصرار برخی از خواص جامعه بر موضع گیری های دو پهلو با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اجتناب از این امر اظهار داشت: شاید برخی از خواص نمی خواهند با این اقدام طرفداران خود را از دست بدهند اما با این تاکیدات مقام معظم رهبری حجت بر همه تمام شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: همه افرادی که دل در گرو انقلاب دارند و دلسوز این نظام هستند باید سریعا مواضع خود را به صورت شفاف اعلام کرده و امید دشمنان و افراد ضد انقلاب را به یاس تبدیل کنند.

این فعال سیاسی با یادآوری فوائد مترتب بر موضع گیری صریح در شرایط فتنه تاکید کرد: موضع گیری خواص و نخبگان هم در بعد داخلی موثر و کارساز است و هم در بعد بین المللی.

غفوری فرد گفت: هنوز برخی از افراد تصور می کنند بتوانند از مواضع افراد موثر در انقلاب در جهت منافع خودشان استفاده کنند و در چنین شرایطی جای اظهار نظر و موضع گیری دو پهلو نیست. /924/ت301/ج
ارسال نظرات