۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۵۰۳۲
عضو خبرگان رهبری:

توانمندی‌های علمی ایرانیان پس از انقلاب اسلامی به شکوفایی رسیده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: بیشترین استعداد های ایرانیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشور رشد و شکوفا شده است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم بهره برداری از فاز دوم ساختمان دانشگاه پیام نور مراغه اظهار داشت: تمامی دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان باید از امکانات این مکان علمی در مسیر رساندن خود و دیگر جوامع به کمالات بهره ببرند تا به همه موقعیت ها در هر عرصه ای دست یابند.

عضو خبرگان رهبری گفت: بشر به ویژه دانشجویان برای رسیدن به این کمالات باید از دو امر علم و عمل به عنوان بال‌های پرواز به سوی خداوند استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی تاکید کرد: فرهنگ رسیدن به کمالات در وجود هر شخص مؤمنی نهفته است؛ اما‌ در زمان‌ها و عصرهای مختلفی از روزگار برای شکوفایی آن دولتمردان و حاکمان وقت، زمینه را به نفع خود فراهم یا محدود می‌کنند.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که بیشترین استعداد‌های ایرانیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشور به رشد و شکوفایی رسیده است، ابراز داشت: اکنون که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن ماه قرار گرفته ایم باید به پاسداشت این نعمتی که با خون شهیدان و زحمات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به همگان عنایت شده، علیه مستکبران قیام کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون در بین ایرانیان فرهنگ توانستن به وجود آمده و دانشجویان، حوزویان و دیگر اقشار جامعه از این فرصت‌ها استفاده کرده‌اند تا توانایی‌های خود را به همگان به اثبات برسانند./935/پ202/س
ارسال نظرات