۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۵۴۸۶
ضرغامی:

22 بهمن خط بطلانی بر رجزخوانی دشمنان بود/‌ عده ای در داخل از گذشت نظام و رأفت رهبری سوءاستفاده کردند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان صدا و سیمای کشور، در یادواره شهدای شهرستان نور، با حماسی توصیف کردن حضور ملت ایران در یوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن خط بطلانی بر رجزخوانی دشمنان انقلاب و یاس رؤسای آنان بود.
عزت الله ضرغامي عزت الله ضرغامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیمای کشور، امروزدر یادواره شهید شیخ فضل الله نوری، سرداران و 600 شهید شهرستان نور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آنچه که امام خمینی(ره) به یادگار گذاشتند، بود.

وی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال برای دشمنان انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بود؛ چون از مدت ها قبل برنامه ریزی رسانه ای گسترده‌ای را سازماندهی کرده بودند، افزود: در روز راهپیمایی نیز شبکه‌های معروف دنیا که ضدیت آنها با جمهوری اسلامی کاملاً مشهود است، در میدان آزادی تهران مستقر بودند.

وی با بیان این که دوربین‌های خارجی دنیا در میدان آزادی تهران در انتظار اجرای طرح اسب تروا از سوی جنبش سبز بودند، خاطر نشان کرد: این شبکه های معروف دنیا که بیش از یک ساعت پخش زنده داشتند، بعد از سخنرانی رئیس جمهور تمامی حیثیتشان بر باد رفت.

ضرغامی با بیان این که شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب، پس از ساعت ها حضور درمیدان آزادی جز وحدت و همبستگی ملت ایران و نیز سخنرانی رئیس جمهور که آنان را تحقیر می‌کرد چیزی ندیدند، خاطر نشان کرد: پس از آن که تمام حیثیت آنها بر باد رفت مجبور شدند برنامه را قطه کنند و به پخش برنامه های عادی خود بپردازند.

رییس سازمان صدا و سیما با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دوربین های خود باعث آبروریزی خودشان شدند، تصریح کرد: آنها با تجهیزات و سرمایه گذاری علیه نظام جمهوری اسلامی، عظمت ملت ایران را در راهپیمایی ده ها میلیونی 22 بهمن در شبکه های مهم خود به تصویر کشاندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف تکنولوژی به ویژه فناوری هسته ای اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش جوانان این مرزوبوم دانست و بیان داشت: این پیشرفت در عرصه های مختلف موجب شده است که امروز جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شود.

ضرغامی با بیان این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی هنوز فرهنگ شهادت ملت ایران را درک نکردند، گفت: فرهنگ شهادت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان فرهنگ غالب و ماندگار است.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب و یا عده ای در داخل که از گذشت نظام و رأفت رهبری سوء استفاده کرده، چون فرهنگ شهادت و عشق به ولایت را نمی‌فهمند و ظاهر را می‌بینند، خیال می‌کنند با یک حمله می‌توانند به اهداف خود برسند، تصریح کرد: حضور حماسی ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در 22 بهمن امسال خط بطلان بر رجزخوانی آنها بود.

رییس سازمان صدا و سیما در پایان گفت: وجود شخصیت هایی چون شهید شیخ فضل الله نوری، شهید عباسعلی ناطق نوری که از شهدای 72تن 7تیر بود و سرداران و 600 شهید شهرستان نور از افتخارات ایران به شمار می آیند./950/پ202/س
ارسال نظرات