۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۷۵۸۲۴

کارگاه فیلمنامه نویسی ویژه طلاب مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه کارگردانی و فیلمنامه نویسی ویژه طلاب در حاشیه دومین جشنواره ادبی ـ هنری حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
فيلمبرداري
مسعود زارعیان، مدیرگروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: با توجه به برگزاری دومین جشنواره ادبی ـ هنری حوزه علمیه خراسان، برای نخستین بار کارگاه کارگردانی و فیلمنامه نویسی ویژه طلاب مشهد در حاشیه این جشنواره برگزار می شود.

وی گفت: این کارگاه با حضور فرهاد توحیدی، مدرس و فیلمنامه نویس و سیدرضا میرکریمی، کارگردان سینما به مدت چهار روز در مشهد برگزار می شود.

زارعیان با اشاره به اینکه زمان برگزاری این کارگاه متعاقبا اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت حضور در این کارگاه می توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره 8414199-0511 تماس حاصل کنند.

دومین جشنواره ادبی ـ هنری حوزه علمیه خراسان است که به منظور ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی خلاقیت های ادبی هنری طلاب و ساماندهی آنان از سوی گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با موضوع آزاد در بخش های داستان(کوتاه/بلند)، شعر، خوشنویسی، گرافیک و تصویرسازی، فیلم نامه و نمایشنامه، طرح و ایده برنامه سازی برای صدا و سیما، وبلاگ، عکس(عکس موبایل)، فیلم(فیلم موبایل) و پژوهش 25 آبان ماه آغاز شده و تا29 بهمن ادامه دارد.

علاقمندان جهت حضور در این جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.honaremotaali.blogfa.com نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن به نشانی مشهد، خیابان سنایی، میدان صاحبالزمان (عج)، مرکز فرهنگی تبلیغی شهید هاشمینژاد، گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات خراسان رضوی اقدام کنند./930/پ202/ص
ارسال نظرات