۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۶۳۴۹۱

هنیه با موشک حامل کلاهک انفجاری قوی از بیرون ایران ترور شد/ از فضای یک کشور منطقه سوء استفاده کردند

هنیه با موشک حامل کلاهک انفجاری قوی از بیرون ایران ترور شد/ از فضای یک کشور منطقه سوء استفاده کردند
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با العالم گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس با موشک حامل مواد منفجره شدید، با همکاری آمریکا و با سوء استفاده از فضای یک کشور منطقه صورت گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، این منبع آگاه به العالم اظهار داشت: ترور رییس دفتر سیاسی حماس در تهران بر اثر انفجار بمب صورت نگرفته بلکه با موشک حامل مواد منفجره شدید رخ داده است.

وی تصریح کرد: ترور هنیه با استفاده از یک موشک سبک وزن با کلاهک انفجاری قوی انجام شد، بدنه این موشک نیز از مواد غیرفلزی بوده است.

این منبع افزود: شلیک موشک از بیرون ایران و از یک کشور دیگر بوده است. موشک از یکی از کشورهای منطقه شلیک شده و در واقع در این ترور از فضای یکی از کشورهای منطقه سوء استفاده شده است.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: امریکا در طراحی و اجرای این عملیات با رژیم صهیونیستی مشارکت داشته است.

وی افزود: بحث نفوذ امنیتی و بمب گذاری مطرح نبوده و هیچ کس در این رابطه دستگیر نشده است، این مباحث ساخته پرداخته دشمن است و صحت ندارد.

این منبع مطلع گفت: دشمن با این عملیات می خواست از طریق ترور یک رهبر سنی مذهب، رابطه بین شیعه و اهل سنت را تخریب و بین ایران و محور مقاومت شکاف ایجاد کند.

وی اظهار داشت: ایران قطعا پاسخ این ترور را خواهد داد، پاسخ ایران امنیتی نخواهد بود بلکه پاسخ نظامی، متناسب، موثر و غافلگیرانه خواهد بود.

این منبع آگاه در خصوص پاسخ انتقامی ایران گفت: هنگام اجرای عملیات، هر کشوری که در دفاع از رژیم صهیونیستی جلوی این عملیات را بگیرد، به مثابه مشارکت در هجوم علیه ایران تلقی می شود.

ارسال نظرات