۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۶۴۸۳
امام جمعه قم:

دستگیری ریگی هدیه الهی به ملت ایران بود / مجلس خبرگان با تمام وجود مدیریت داهیانه رهبری را تحسین کرد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه قم با اشاره به برگزاری هفتمین اجلاسیه خبرگان رهبری گفت: کمیسیون تحقیق خبرگان رهبری در گزارش خود نقش مقام معظم رهبری در طول دوران تصدی ایشان بر جایگاه ولایت فقیه بسیار پررنگ و مهم ارزیابی و با تمام وجود مدیریت ایشان را تحسین کرد.
1/ آيت الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم، در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به دستگیری ریگی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران این اقدام را هدیه الهی به ملت دانست و با تبریک این دستاورد به رهبر فرزانه انقلاب، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردمی اظهار داشت: این اقدام نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است.

وی با تشریح جزئیات این عملیات پیچیده، توانمندی های نیروهای امنیتی ایران را ستود و گفت: در حالی که کشورهای استکباری در بهت و حیرت دستاوردهای بی بدیل فناوری ایران در عرصه هوا و فضا بودند توانمندی نیروهای اطلاعاتی ایران بار دیگر سرویس های امنیتی دنیا و غرب را تحت تاثیر قرار داد.

خطیب جمعه قم در ادامه با محکوم کردن جنایات ریگی اظهار داشت: این شرور جنایتکار با جنایت هایی که انجام داده بود خانواده های بسیاری را داغدار و مصیبت زده کرد و دستگیری وی باعث خوشحالی آنان و ملت عزیز ایران شد.

استاد حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایات ایالات متحده در عراق و دیگر کشورهای جهان اظهار داشت: این کشور که ادعای مبارزه با تروریسم دارد در عمل در دنیا به یک مضحکه سیاسی و طنز تبدیل شده است.

خطیب جمعه قم در ادامه با اشاره به اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری ابراز داشت: این اجلاسیه در نوع خود از کم نظیر ترین اجلاس های خبرگان رهبری بود و برگزاری آن بعد از حضور قهرمانانه ملت در راهپیمایی نهم دیماه و 22 بهمن بر اهمیت آن افزوده بود.

وی گفت: کمیسیون تحقیق خبرگان رهبری در گزارش خود نقش مقام معظم رهبری در طول دوران تصدی ایشان بر جایگاه ولایت فقیه بسیار پررنگ و مهم ارزیابی کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: طبق جمع بندی این کمیسیون رهبر فرزانه انقلاب در کل دوران رهبری بویژه حوادث اخیر در کشور مدیریت داهیانه معظم له را با تمام وجود تحسین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، افزود: ملت در حوادث اخیر بصیرت خود را نشان داد اما آن فردی که با بیانات و نکات حکیمانه خود بصیرت را در جامعه نهادینه کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و برای روشنگری اگر لازم می بود حتی از نشست رودرو با یک فرد هم دریغ نکرد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه رهبری تضمین کننده آینده درخشان انقلاب است بیان داشت: در بیانیه پایانی اجلاس خبرگان رهبری به نحو بسیار شایسته ای نسبت به مسائل جاری کشور و تجلیل از مردم و رهبری اقدام شد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر فرزانه انقلاب گفت: رهبری دراین دیدار نکات بسیار مهمی را ایراد کردند و فرمودند: چالش امروز ما با زورگویان بخاطر حفظ اصل اسلام بر اساس ارزش ها و مقدسات است و آنها از این رو به مقابله با ما برخاسته اند و می دانند که پافشاری ما روی ارزش ها با هویت استکبار نمی سازد.

حجت الاسلام والمسلمین بوشهری تصریح کرد: رهبری دراین دیدار تاکید داشتند که پایه اساسی انقلاب اسلامی توحید، عدالت، کرامت انسانی است و افرادی که می خواهند آرا مردم را نفی کنند و شیوه داوری را نپذیرند نمی توانند در این کشتی نجات حضور داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای همچنین تاکید کردند: تا زمانی که این افراد رعایت هندسه و چارچوب نظام را نکنند و از دشمنان انقلاب تبری نجویند در این کشتی نجات جایی نخواهند داشت.

امام جمعه قم با اشاره به فرازهایی دیگری از سخنان رهبری گفت: معظم له تاکید کردند اگر کسی بخواهد در درون نظام فعالیت کند کسی مخالف او نیست اما باید چارچوب و هندسه نظام را بپذیرد و صف خود را از دشمنان جدا کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: رهبری در این دیدار نکات بسیار مهمی را فرمودند و از حضور حماسی مردم تمجید کردند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: مقام معظم رهبری همچنین گفتند: مردم وقتی دیدند عده ای پنجه بر نظام می کشند و نام امام راحل را می برند ولی از پشت خنجر می زنند مردم به میدان آمده و از ارزش ها و مبانی انقلاب دفاع کردند. /924/پ201/ج

ارسال نظرات