۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۸۶۵۷۱
فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسیرشناسی انقلاب مهم ترین عامل موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قدس گیلان مسیرشناسی صحیح را از عمده‌ترین شاخصه‌های موفقیت در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در بررسی عوامل انحراف انقلاب‌ها، اشتباه در انتخاب مسیر یکی از عوامل اصلی نابودی محسوب می‌شود.
دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت در پیش بودن هفته دفاع مقدس برنامه های سالروز دفاع مقدس باید کیفی برگزار شوند تا تجربه این دوران به نسل جدید و آینده انقلاب انتقال یابد.

وی مسیرشناسی صحیح را از عمده‌ترین شاخصه‌های موفقیت در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در بررسی عوامل انحراف انقلاب‌ها، اشتباه در انتخاب مسیر یکی از عوامل اصلی نابودی محسوب می‌شود.

محمدی ادامه داد: بزرگ‌ترین هنر امام خمینی(ره) پس از ورود به انقلاب تعیین خط‌ مشی صحیح و مسیر درست بود که از خودگذشتگی و ایثار در این مسیر به خوبی ترسیم شد و با ترویج این مسیر انقلاب اسلامی تداوم یافت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این‌که حرکت در مسیر ایثار و از خودگذشتگی بسیار سخت و دشوار است، خاطرنشان کرد: ملت ایران توانست به خوبی با این حرکت حقانیت خود را به اثبات رسانده و با ایجاد قدرت نرم سبب امتیاز این انقلاب از انقلاب‌های دیگر شود.

وی دفاع مقدس را اوج مسیر ایثار و از خودگذشتگی معرفی کرد و بیان داشت: آنچه ما را در نقطه برتر قرار داد ورود انسان‌های از خودگذشته بود که با گذشتن از بزرگ‌ترین سرمایه‌های وجودی خود موجب سربلندی و افتخار نظام شدند.

محمدی با بیان این‌ که ارزش‌های قدرتمند نظام پس از دفاع مقدس برای دشمن به اثبات رسیده است، اظهار داشت: دشمن با پی بردن به این قدرت در مراحل مختلف با راه‌اندازی توطئه‌ها در صدد زیر سؤال بردن ارزش‌های انقلاب است.

وی بر تبیین فلسفه هشت سال دفاع مقدس بین جوانان تأکید کرد و گفت: زیر سؤال بردن چگونگی آغاز و پایان جنگ از نخستین حرکت دشمن در این‌باره به شمار می‌رود که هنوز ادامه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به این که اثرات انقلاب اسلامی در تمام جهان انعکاس یافته است، تصریح کرد: بحث اسلام ستیزی با محوریت توهین به قرآن به دلیل هراس دشمنان از قدرت اسلام است. /950/پ202/س
ارسال نظرات