۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۸۹۳۶۵
رییس مجمع غدیر مجلس شورای اسلامی:

فرامین رهبر معظم انقلاب راهنمای رسیدن به پیشرفت و عدالت برای حوزه و دانشگاه است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع غدیر مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در شهر قم و دیدار معظم له با طلاب و حوزویان و پس از آن توصیه های حکیمانه ایشان خطاب به طلاب و دانشجویان نقشه های دشمن را روشن ساخت و نشان داد که دانشگاه و حوزه بیدار و بصیر است.
حجت الاسلام حسن ملک محمدي، نماينده مجلس
حجت الاسلام حسن ملک محمدی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب به طلاب و دانشجویان اظهار داشت: فرامین رهبر معظم انقلاب راهنمای رسیدن به پیشرفت و عدالت برای حوزه و دانشگاه است.

وی افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در شهر قم و دیدار معظم له با طلاب و حوزویان و پس از آن توصیه های حکیمانه ایشان خطاب به  طلاب و دانشجویان نقشه های دشمن را روشن ساخت و نشان داد که دانشگاه و حوزه بیدار و بصیر است.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درک این واقعیت از سوی دشمن علاوه بر این که استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی را نآامید کرده، ظرفیت شناخت بیش از پیش را برای طلاب و دانشجویان ایجاد کرده از این رو در آینده ای نزدیک باید منتظر تحولات مثبتی در حوزه و دانشگاه باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون وظیفه طلاب و دانشجویان این است که در میدان جنگ نرم به عنوان پیشقراولان این عرصه راه را بر دشمن ببندند و با تولید علم و بصیرت، مقدمات پیشرفت و عدالت روز افزون نظام اسلامی را مهیا سازند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: دشمن در فتنه 88 دل به بی بصیرتی معدود خواص مدعی بسته بود و خیال می کردند ارکان نظام با فریب خوردگی این افراد متزلزل می شود، ولی همانگونه که رهبر بصیر انقلاب فرمودند در عبور از این آزمون رویش ها بیش از ریزش ها بود.

وی ابراز داشت: آنچه که امروز راه را برای امیدواری مجدد دشمن به ایجاد نفاق بسته است همین بصیرت و پویایی حوزه و دانشگاه است، و این همان میراث ارزشمندی است که انقلاب برایمان به ارمغان آورده و ثمره ولایت پذیری و بصیرت حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام ملک محمدی گفت: ایران اسلامی با اتکا به این گنج عظیم از گردنه های پر فراز و نشیب فتنه ها و توطئه بدخواهان عبور خواهد کرد و برای جهانیان نوید عدالت و آزادی در سایه معنویت را با صدای رسای اسلام خواهد داد. /955/ت302/ج
ارسال نظرات