۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۶۸۹۷
امام جمعه بجنورد:

امام خمینی الگوی تقوا و اسوه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد، امام راحل را به عنوان یک انسان کامل که الگوی تقوا و اسوه است معرفی کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره)، به همه فهماند که انسان کامل شدن و علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد
آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهارداشت: حضرت امام خمینی (ره)، آن الگوی تقوا و اسوه اخلاق و پرهیزگاری با اعمال و رفتار خود با دیگران به همه فهماند که انسان کامل شدن و علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ما باید همانگونه که امام خمینی(ره) تمام هستی خود را پای انقلاب گذاشت تلاش کنیم تا بتوانیم برنامه های ایام دهه فجر را به خوبی برگزار کرده و از پندهای نهفته در زندگی شهدا درس بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حکومت دینی و الهی دستاورد امام راحل بود که توانست تمام مکاتب غرب و شرق را در هم پیچیده و مکتب قرآنی و اسلامی را در ایران اسلامی به عرصه ظهور برساند.

امام جمعه بجنورد، اضافه کرد: به لطف خداوند و انفاس امام خمینی (ره) و به بکارگیری نیروی مردم، همکاری شهدای انقلاب مورد قبول کشورهای اسلامی قرار گرفت.

آیت الله مهمان نواز، وجود نیروی داخلی و تبعیت از احکام اسلامی را علت موفقیت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شیوایی در سخن و سیره گفتار الهی امام خمینی (ره) سبب شد تا تمام ملت ایران اسلامی از ایشان تبعیت کنند.

وی همچنین از امام خمینی (ره) به عنوان محبوب قلب‌ها نام برد و گفت: تاثیری که امام خمینی می‌توانست روی مردم بگذارد سبب شد ایران متحول شود.

وی افزود: در دوران دهه فجر باید آگاهی های مردم در ابعاد مختلف را افزایش داد و مردم بدانند که در حال حاضر ،دشمن از مبارزه سخت، ناامید شده و می داند که بهره ای از آن نخواهد برد و جنگ نرم را آغاز کرده تا از درون انقلاب را بپوساند و مردم را منحرف کند، که مردم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و با توکل برخدا دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم ناکام خواهند کرد./966/ت302/ص
ارسال نظرات