۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۹۸۳۰۳
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

کسانی که ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی را تحریک و امیدوار کردند، مجرم هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: نمی شود که آقای هاشمی از سویی بگوید صحبت رهبر انقلاب فصل الخطاب است ولی از سوی دیگر مدام بر این پافشاری کند که تنها راه حل، عمل به توصیه هایی است که او در آخرین خطبه نماز جمعه مطرح کرده است.
2/ حجت الاسلام رسايي
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دنبال اعلام تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به فتنه گری 25 بهمن از سوی هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: هر شخص یا اشخاصی که در آشوبگری 25 بهمن با سکوت و یا حمایت پنهان با فتنه گران آنها را همراهی کرده حکم مجازاتش با موسوی و کروبی برابر است.

وی افزود: کسانی که ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی را به هر نحوی تحریک و امیدوار کردند تا فتنه گری کنند و خوراک رسانه ای برای استکبار ایجاد کردند مسبب و مجرم هستند.

نماینده شاخص اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص شعارهای نمایندگان خانه ملت خطاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمی شود آقای هاشمی از سویی بگوید صحبت رهبر انقلاب فصل الخطاب است ولی از سوی دیگرمدام بر این پافشاری کند که تنها راه حل، عمل به توصیه هایی است که او در آخرین خطبه نماز جمعه مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد آقای هاشمی دیگر نمی تواند در قامت ریاست خبرگان رهبری مدافع ولایت باشد تصریح کرد: به آقای هاشمی توصیه می شود برای ریاست مجلس خبرگان رهبری پیش قدم نباشد، چرا که در طول این مدت ثابت کرد که نمی تواند به خوبی از مواضع رهبر معظم انقلاب دفاع کند. /955/ت302/ج
ارسال نظرات