۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۹۸۴۶۲
حجت الاسلام ذالنور:

سران فتنه و دولتمردان آمریکایی برای براندازی نظام هم پیمان شده‌اند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید براین که هدف جریان نفاق و فتنه تنها براندازی نظام اسلامی است، گفت: در این راستا اوباما، رییس جمهور آمریکا نیز با جهت‌گیری‌های خاص خود وارد میدان شد و این حمایت‌های همه جانبه دولتمردان آمریکایی نشان می دهد که سران فتنه و آمریکایی‌ها برای براندازی نظام اسلامی هم پیمان و هم خط شده‌اند.
حجت الاسلام ذوالنور، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه در اولين يادواره شهداي روحاني بهشهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، امروز در یادواره 27 تن از شهدای روحانی بهشهر در حسینیه قتلگاه این شهرستان، با تأکید بر این که ملاک سنجش افراد در شرایط امروز حال فعلی آنها است، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از آقایان در گذشته وزیر بوده و حتی نقش محوری در انقلاب نیز داشتند، اما نمی توان جایگاه های قبلی آنها را ملاکی برای تشخیص حال فعلی دانست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با اشاره به موضع گیری‌های دو پهلوی برخی خواص در فتنه‌های پیش آمده در کشور گفت: اگر به ملاک‌ها و حال فعلی افراد توجه کنیم به راحتی می‌توانیم به مواضع آنها پی ببریم که متأسفانه هنوز هم برخی افراد به این مسأله توجه نمی‌کنند.

وی با بیان این در جریان فتنه پس از انتخابات و همچنین اغتشاشات عوامل منافقین در 25 بهمن امسال، همه گروه‌های ضد انقلاب نظیر ملی مذهبی‌ها، لیبرال‌ها، کمونیست‌ها، منافقان و سلطنت طلب‌ها زیر پرچم فتنه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بودند، تصریح کرد: افرادی که ادعای ادامه خط امام راحل را داشتند نیز زیر پرچم نفاق قرار گرفتند.

حجت الاسلام ذالنور تأکید براین که هدف جریان نفاق و فتنه تنها براندازی نظام اسلامی است و تضعیف جایگاه ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: در این راستا اوباما، رییس جمهور آمریکا نیز با جهت‌گیری‌های خاص خود وارد میدان شد و این حمایت‌های همه جانبه دولتمردان آمریکایی نشان می‌دهد که سران فتنه و آمریکایی‌ها برای براندازی نظام اسلامی هم پیمان و هم خط شده اند.
 
وی در ادامه سخنان خود به نقش تأثیر‌گذار امروز روحانیت در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که رسالت امروز روحانیت کمتر از دوران انقلاب و جنگ نیست و باید در شناسایی راه به مرم کمک کنند، گفت: متاسفأنه در زمان فتنه برخی خواص در لاک فتنه، نفاق و دورویی فرو رفتند و باید در این زمینه آگاه سازی شود.

حجت الاسلام ذوالنور بیان داشت: روحانیت ما در دوران جنگ در کنار مردم و همدوش با آنان حرکت می کردند و به همین دلیل مردم به آنان در همه شرایط اعتماد می کنند.

وی اضافه کرد: رفع شبهات در زمان اختناق و فشار از جمله موادی بود که روحایت جامعه ما بر آن اصرار داشتند و موجب اقتدار نظام شدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور افزود: اکنون غبار فتنه در آسمان کشور پر شده و چهره‌ها با نفاق و گریم دورویی رنگ آمیزی شده و امروز جامعه با خطری روبرو است که به هیچ عنوان سکوت در برابر این مسأله پذیرفته شده نیست.

وی ادامه داد: آگاه سازی و بصیرت بخشی در جامعه و حتی در بین برخی از خواص از جمله وظایف روحانیت است که باید بدرستی انجام شود تا راه از بیراهه تشخیص داده شود.

حجت الاسلام ذوالنور در بخش دیرگی از سخنان خود به نقش ولایت مطلقه فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ولی فقیه در جامعه به عنوان برج مراقبت نظام است و باید با دید ایشان در این راه حرکت کنیم و مطمئن باشیم که بدون هدایت رهبری در این جاده و بی توجهی به این امر با حادثه روبرو می شویم.

وی اظهار داشت: در صحنه غبارآلود تشخیص سخت است و نقش محوری ولی فقیه در این رابطه بسیار تاثیرگذار و مهم است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش محوری روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب تصریح کرد: روحانیت در دفاع مقدس دارای هفت محور اصلی بودند که نقش کلان روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس، نقش روحانیت در پشتیبانی، نقش تبلیغی، نقش رزمی، نقش مسؤولیتی و مدیریتی، نقش فرماندهی و نقش رزمی و تبلیغی از جمله این نقاط برجسته است.

حجت الاسلام ذوالنور یادآور شد: طلبه‌ها و روحانیت ما در طول دفاع مقدس تنها نقش تبلیغی نداشتند بلکه در مقام فرماندهی و بسیاری از مسؤولیت‌های دیگر حضور تأثیر‌گذار داشتند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با ارائه آماری از تعداد شهدای روحانی کشور بیان داشت: براساس آمار بنیاد شهید دو هزار 776 روحانی شهید در طول دفاع مقدس داشتیم که این آمار 5/2 برابر دیگر اقشار جامعه است./950/پ201/س

ارسال نظرات