۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۵۵۴

دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی قرآن و جامعه معاصر فعال می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فعال‌سازی دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی قرآن و جامعه معاصر با محوریت مبحث «مرجعیت قرآن برای علوم انسانی» در جلسه شورای مدیران مرکز فرهنگ و معارف قرآن مورد بررسی قرار گرفت.
تفسير قرآن کريم


به گزارش خبرگزاری رسا، چهل‌ویکمین جلسه شورای مدیران مرکز فرهنگ و معارف قرآن، روز شنبه 19 آذرماه با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این جلسه درباره رویکرد ترمیم محورهای برنامه راهبردی این مرکز برای افق پنج‌ساله دفتر تبلیغات اسلامی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

«مطالعات روش‌شناسی قرآن کریم»، «مطالعات روش‌شناسی تفسیر و برداشت از قرآن کریم»، «عرضه اسناد راهبردی فرهنگی کشور به قرآن کریم»، «تأمین نیازهای پژوهشی منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور» و «بررسی مطالعات قرآنی خاورشناسان» از جمله پیشنهاداتی است که در جلسه شورای مدیران مرکز فرهنگ و معارف قرآن به عنوان محورهای برنامه پنج‌ساله این مرکز مطرح شد.

فعال‌سازی دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی قرآن و جامعه معاصر با محوریت مبحث «مرجعیت قرآن برای علوم انسانی» از دیگر طرح‌های مورد بحث در این جلسه بود./916/د102/ع

ارسال نظرات