۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۵۱۴۹۵۱

دیدار تولیت حرم مطهر امام حسین با آیت الله مرتضوی شاهرودی

شیخ عبد المهدی کربلایی، تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) با آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار تولیت حرم مطهر امام حسین با آیت الله مرتضوی شاهرودی دیدار تولیت حرم مطهر امام حسین با آیت الله مرتضوی شاهرودی دیدار تولیت حرم مطهر امام حسین با آیت الله مرتضوی شاهرودی دیدار تولیت حرم مطهر امام حسین با آیت الله مرتضوی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شیخ عبد المهدی کربلایی، تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) عصر یکشنبه با حضور در بیت آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار شیخ عبد المهدی کربلایی، تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر صورت گرفته در حرم مطهر امام حسین(ع) و آخرین وضعیت جبهه های نبرد علیه نیروهای داعش در عراق پرداخت. 

بیان اقدامات صورت گرفته در راستای استقبال از زوار در مراسم با شکوه و پرشور اربعین حسینی، ارائه گزارشی از وضعیت طلاب در شهر مقدس کربلای معلی و فعالیت های انجام شده جهت اسکان زائران حسینی در این شهر از دیگر نکات مطرح شده در این دیدار از سوی شیخ عبد المهدی کربلایی، تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) بود. 

آیت الله مرتضوی شاهرودی در ادامه با تمجید از اقدامات صورت گرفته جهت استقبال از زائران سید و سالار شهیدان در مراسم اربعین حسینی، توفیق هر چه بیش تر وی و همکاران خدومشان را برای خدمتگزاری در بارگاه ابی عبد الله الحسین(ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد./۸۶۴/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات