۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۱۱۰۷۵
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

تحریم‌های آمریکا، اثری در اراده ملت ایران برای تحقق آرمان های انقلاب ندارد

تحریم‌های آمریکا، اثری در اراده ملت ایران برای تحقق آرمان های انقلاب ندارد
حجت الاسلام خوبانی گفت: تحریم‌های آمریکا علیه نظام اسلامی، اثری در اراده ملت ایران برای تحقق آرمان های اصیل انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به مواضع جنایت کارانه آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و آن را ناشی از چهار دهه شکست و تحقیر در برابر ملت بزرگ ایران دانست.
 
وی با بیان این که چهار دهه توطئه و دشمنی آمریکایی‌ها علیه نظام اسلامی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است، بیان داشت: آمریکایی‌ها بازنده حتمی جنگی هستند که علیه ملت ایران آغاز کرده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم فشار‌های آمریکایی ها نخواهند شد، بیان داشت: تحریم و فشار اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران به پای میز مذاکره بکشاند.
 
حجت الاسلام خوبانی، جنایت‌های آمریکایی‌ها در چهار دهه اخیر را غیر قابل انکار دانست و با بیان این که در پرونده این کشور مستکبر چیزی جز جنایت علیه بشریت دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها علیه ملت بزرگ ایران آغاز کرده اند، یک تروریستم اقتصادی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کارزار فشاری که آمریکا با همراهی برخی کشور‌های خائن عرب منطقه‌ای آغاز کرده محکوم یه شکست است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی این شرایط سخت را پشت سر خواهند گذاشت.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که ملت ایران تهدید‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بسیاری از پیشرفت‌هایی که امروز در کشور می‌بینیم نتیجه همین تحریم‌های چهل ساله دشمنان علیه ملت ایران است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی فرزندان ایران اسلامی در پدافند هوایی سپاه پاسداران، این اقدام را گوشه‌ای از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: فرزندان رشید کشورمان در سپاه با این اقدام خود، آمریکایی‌ها را درجهان تحقیر کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها پس از این شکست مفتضحانه خود، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران اسلامی وضع کردند، خاطرنشان کرد: این تحریم‌ها به طور حتم اثری در اراده ملت ایران در تحقق آرمان های اصیل انقلاب اسلامی نخواهد داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات