۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۵۹۰۸۱

دیدار هزاران نفر از معلمان با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ هزاران نفر از معلمان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ديدار معلمان و فرهنگيان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از معلمان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 

فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان به این شرح است:

 

ملت ایران مذاکره زیر سایه‌ی تهدید را برنمی‌تابد/ آمریکا اگر نیازش به مذاکره بیشتر از ایران نباشد، کمتر نیست/ با مذاکراتی که زیر شبح تهدید باشد موافق نیستم/ مذاکره‌کنندگان بروند با رعایت خطوط قرمز مذاکره کنند، لکن تحمیل و تحقیر و تهدید را قبول نکنند.


همین چند روز گذشته دو مسئول رسمی آمریکا تهدید کردند که حمله‌ی نظامی می‌کنیم؛ اولاً که غلط می‌کنید. ثانیاً من در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا که تهدید می‌کرد هم گفتم که دوران بزن و دررو تمام شده/ ملت ایران کسی را که تعرضی بکند رها نمی‌کند.


۴۰ میلیون معلم و دانش‌آموز و والدین، مستقیم با آموزش و پرورش مرتبطند/ برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است/ اقتصاد آموزش و پرورش مثل هیچ دستگاهی نیست/ باید این بخش را مورد توجه ویژه قرار داد. این بازده دارد و ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد. /924/د102/ج

ارسال نظرات