۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۹۵۰۸۳
مدیرعامل به­ نشر(انتشارت آستان قدس رضوی) خبر داد؛

عرضة جدیدترین آثار انتشارات آستان­ قدس­ رضوی در سی ­امین نمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل به­ نشرگفت: جدیدترین عناوین کتابهای مجموعه مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در سی‎امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حسین سعیدی، مدیرعامل به ­نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) اظهار کرد: انتشارات به‎نشر در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد، با بیش از 2000 عنوان کتاب از سایر ممؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در حوزه‎های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان حضور می‎یابد.
مدیرعامل به ­نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ادامه داد: در بخش عمومی یا بزرگسال حدود 1000 عنوان، در بخش کودک و نوجوان حدود 800 عنوان و در بخش دانشگاهی حدود 400 عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی با اشاره به این که تنها در بخش انتشارات، به‌نشر در سال گذشته، 215 عنوان کتاب را برای نخستین بار منتشر کرده است و این کتابها برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 127 عنوان، چاپ نخست در حوزه کودک و نوجوان و 88 عنوان چاپ نخست نیز در رده سنی بزرگسالان بوده است.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: انتشارات به‌نشر در قالب سه غرفه شامل غرفة عمومی به مساحت 200 مترمربع، غرفة کودک به مساحت 80 مترمربع و غرفة دانشگاهی به مساحت 12 مترمربع در سی‎امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.
سعیدی این نکته را نیز یادآور شد که تمام کتابهای سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از قبیل به‎نشر، بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، مؤسسة جوانان آستان قدس رضوی و معاونت تبلیغات اسلامی در غرفه‌های به‌نشر عرضه خواهد شد.
وی به برگزاری نشستها و برنامه‎های فرهنگی توسط انتشارات آستان قدس رضوی در دوره‌های پیشین نمایشگاه کتاب تهران اشاره و تصریح کرد: در سی‎امین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران نیز برگزاری چنین نشستهایی از قبیل نشست با اهل قلم، نشست با نویسندگان و ... پیش‎بینی شده است که اطلاعات تکمیلی در خصوص آنها بعداً اعلام خواهد شد.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی همچنین از ارائه تخفیفات نمایشگاهی در غرفه‌های به‌نشر نیز خبر داد و گفت: بسته‌های متبرک رضوی و کتاب اهدایی نیز در غرفه‌های آستان قدس رضوی به مردم هدیه داده می‌شود./864/ د
۱۰۲/ش

 

ارسال نظرات