۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۶۳۴۲
عضو ارشد حزب الله:

بحران قانون انتخابات به مرحله خطرناکی رسیده است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان نسبت به پیامدهای بحران قانون انتخابات در این کشور هشدار داد.
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب اله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی که در منطقه میفدون ایراد کرد، با اشاره به نگرانی مردم از پیامدهای عدم تصویب قانون جدید انتخابات گفت: این بحران به دلیل تمسک برخی گروه های سیاسی به مصالح خود ادامه دارد. این گروه ها نمی خواهند از مصالحشان در راستای مصالح وطن کوتاه آیند و با مواضع خود در حال کشاندن لبنان به بحران سیاسی عمیقی هستند.

وی افزود: بحران قانون انتخابات به مرحله خطرناکی رسیده است که توافق ملی و ثبات سیاسی را در معرض خطر قرار می دهد. هر گروهی که درصدد تحقق دستاورد سیاسی بر اساس کنار زدن توافق ملی و ثبات سیاسی باشد به لبنان و لبنانی ها ضربه زده است.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه کوتاه آمدن از مصالح حزبی برای تصویب قانون جدید انتخابات به سود همگان است، خاطرنشان ساخت: حزب الله بر اساس حرصی که نسبت به نجات کشور از بحران های پیچیده سیاسی  دارد، از پیشگامان کوتاه آمدن از مصالح بوده و دروازه های توافق بین گروه های سیاسی را می گشاید.

حجت الاسلام قاووق ادامه داد: مسؤولیت ملی بر ما واجب می کند که از توافق ملی و ثبات سیاسی محافظت کرده و در راستای تصویب قانون انتخاباتی مورد رضایت همه گروه ها و قشرها تلاش کنیم./980/ب903/د

ارسال نظرات